პროექტის მთავარიიდეა/თემა/–––მოსწავლეებმა უფრო გრმად შეისწავლონ
გიორგი მერჩულის „გრიგოლხანძთელის ცხოვრება“ და ტაო–კლარჯეთის ეკლესია–მონასტრების დგევანდელი მდგომარეობა.
პროექტის აქტუალობა–––ტაო–კლარჯეთის ეკლესია–მონასტრების შესწავლა,მოვლა–პატრონობა/როგორ ვიზრუნოთ მათშენარჩუნებაზე./
~პროექტის მიზნები–––მოსწავლეებში კვლევის
უნარის ჩამოყალიბება,დამოუკიდებლად
ძიების,წყაროების მოძიებისა და დამუშავების უნარი.

მოსწავლეთა ასაკი––111 საფეხური,მე10–მე–11 კლასების მოსწავლეები.
ვა დები/ხანგრძლივობა––3–4 კვირა. შეიქმნება ჯგუფები:. 1 1..ლიტერატორები,2.ისტორიკოსები,3.ლინგვისტები,4.გეოგრაფები,5.შემფასებლები. პრე–
ზენტაცია––ანგარიში,წერითი სამუშაო. შეფასება. პროექტისათვის ძირითადი რესურსები: წიგნები,ფოტოაპარატი,მარკერები,რუკა, ფორმატები.ზ. ქავთარაძის ფილმი''ტაო–კლარჯეთი''.ხუციშვილის ''ტაო–კლარჯეთის ხუროთმოძგვრული ძეგლები''––ვიდეო–მასალა. პროექტის მსვლელობა: ლიტერატორთა ჯგუფი იმუშავებს ნაწარმოების ლიტერატურულ მნიშვნელობაზე. ისტორიკოსები მოიძიებენ აშოტ კურაპალატის გვაწლზე ეკლესია–მონასტრების მშენებლობის საქმეში ./ოშკი,ზარზმა,ხანძთა,შატბერდი,ტბეთი,–––წინათ და ახლა/. ლინგვისტები–––იმუშავებენ ტექსტის ენობრივ თავისებურებებსა და მხატვრულ ხერხებზე. გეოგრაფები შეადგენენ მოგზაურობის რუკას,შეისწავლიან ტაო–კლარჯეთის უმშვენერესს ბუნებასა და ზგაპრულ სანახაობას. /სამხრეთ–დასავლეთ საქართველოში მდებარეობდა და ამჟამად მოიცავს ერზრუმის ,არტაანის ,ართვინისა დაყარსის რეგიონებს,რომლებიც ჩვენ დღეს აღარ გვეკუთვნის. შემდეგ მოხდება მასალის შჯამება და პრეზენტაცია./ანალიზი/ შეფასება. საგანებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: ქართული,ისტორია,გეოგრაფია,ხელოვნება.
No comments:
Post a Comment